Häufig gestellte Fragen
-
Milyen területekre szállít az Interfood?
Budapest egész területére illetve agglomerációjába, Székesfehérvárra és a Velencei-tó környékére szállítunk. A települések pontos listáját a szállítási területek menüpont alatt találja.
A listában fel nem sorolt településeken e-food márkanéven forgalmazzuk termékeinket az egész ország területén (a Balatonon is), az Interfoodéval megegyező minőségben, választékban, kiszerelésben és áron.
-
Hogyan tudok rendelni?
Rendelését leadhatja interneten, telefonon, faxon, e-mailben, illetve személyesen a szállító kollégánál. Elérhetőségeinket a „kapcsolat” menüpont alatt találja.
-
Meddig tudom leadni a rendelésem?
Másnapra vonatkozó rendelését 14:00-ig adhatja le, de a hét többi napjára vonatkozó megrendeléseket telefonon 15:00-ig, internetes oldalunkon pedig éjjel-nappal leadhatja.
-
Mikor szállítják ki a megrendelt ételt?
Az ételeket minden nap 8-13h között szállítjuk
-
Lehet-e csak egy-egy napra rendelni?
Igen, akár egyetlen napra is rendelhet. Minimális rendelési érték 500 Ft/nap.
-
Közvetlen másnapra tudok-e rendelni?
Igen, akár már másnapra rendelhet, ha 14h-ig leadja megrendelését
-
Hétvégén van kiszállítás?
Nincs. Hétvégén nem szállítunk, azonban, hogy hétvégére is tudjon rendelni, étlapunkon talál szombati menüsort, amit pénteken szállítunk ki. Kérjük azonban, hogy az ételt fogyasztásig hűtőben tárolja.
-
Mikor kell fizetni?
Fizetni az első szállítási napon kell a szállító kollégánál készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával POS terminálon keresztül. Online rendelés esetén lehetőség van már a rendeléskor fizetni bankkártyával vagy SZÉP kártyával a weboldalon. Amennyiben a rendelés elküldésekor nem fizetett, lehetőség van az utólagos online fizetésre is. Ehhez nem kell mást tennie, mint az elküldött rendelések menüpontban a kifizetetlen rendelésre kattintani és elindítani a kártyás fizetést.
-
Mivel tudok fizetni?
A szállító kollégánál készpénzzel, Erzsébet utalvánnyal, Ticket Restaurant-, Posta Paletta utalvánnyal, OTP Cafeteria kártyával, SZÉP kártyával, illetve Erzsébet utalvány plusz kártyával, interneten SZÉP kártyával és bankkártyával tud fizetni.
-
Hogyan tudok bankkártyával fizetni?
Bankkártyával kizárólag online tud fizetni, a rendelés elküldése és fizetés bankkártyával feliratra kattintva. Ezután átkerül a bank oldalára, ahol adatai kitöltése után létrejön a tranzakció. Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is él rendszerünkben.
-
Hogyan tudok SZÉP kártyával fizetni?
SZÉP kártyával a szállító kollégánál és online is tud fizetni. Online rendelés esetén a rendelés elküldése és fizetés SZÉP kártyával feliratra kattintva, SZÉP kártyája adatainak megadásával tudja elindítani a tranzakciót. Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is él rendszerünkben.
-
Tudok-e átutalással fizetni?
Átutalással nem lehet fizetni.
-
Hogyan tudom lemondani a rendelésem?
Rendelését lemondhatja interneten, telefonon, faxon, e-mailben vagy a szállító kollégánál.
-
Meddig tudom lemondani a rendelésem?
Rendelését a szállítás napját megelőző munkanap 14h-ig tudja lemondani.
Az online rendelt ételeket a szállítást megelőző hétvégén is le tudja mondani weboldalunkon (amennyiben a hétfői napra is vonatkozik a lemondás).
Telefonon hétfőtől-péntekig 8-14h-ig tudjuk fogadni a lemondásokat.
-
Hogyan tudom levásárolni a már kifizetett, de lemondott étel árát?
A lemondás összegét fizetés nélküli rendeléssel le tudja vásárolni. Ennek kétféle módja lehet:
1. A lemondással megegyező értékben rendel fizetés nélkül, további rendelését a szokásos módon kártyás fizetéssel küldi el.
2. A következő heti rendelését nem fizeti ki online, hanem a lemondással csökkentett összeget személyesen a szállító kollégánál fizeti ki készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával. (Bankkártyával kizárólag online fizethet)
-
Vannak-e egyéb költségek, az ételek árán kívül?
Semmilyen egyéb költséggel nem kell számolnia. A házhozszállítás ingyenes, az ételek ára pedig már tartalmazza az Általános Forgalmi Adót (Áfa-t) is.
-
Hogyan módosíthatom a szállítási címet?
A szállítási címet a Profilom menüpont alatt módosíthatja, illetve ugyanitt új szállítási címet is hozzáadhat meglévő regisztrációjához.
-
Meddig módosíthatom a szállítási címet?
A szállítás napját megelőző utolsó munkanap 14h-ig van mód a szállítási cím módosítására
-
Használnak-e tartósítószert vagy bármilyen adalékanyagot?
Nem használunk tartósítószert és semmilyen adalékanyagot. Ételeinket kizárólag természetes alapanyagokból készítjük.
-
Hogyan tartósítják az ételt?
Az ételeket főzés után gyorshűtéssel (ún. hő sokkolás) 2 °C-ra hűtjük, és zárt hűtőláncon keresztül ezen a hőmérsékleten szállítjuk házhoz. Ez a technológia megfelel a HACCP minőség-ellenőrzési rendszer követelményeinek, ugyanakkor ételeink zamata is megmarad. A HACCP előírásainak betartását beszállítóinktól is megköveteljük. Kérjük, hogy ha ételeinket az átvételt követő harminc percen belül nem fogyasztja el, akkor azokat hűtve tárolja, majd a melegen fogyasztandókat étkezés előtt a forralja fel!
-
Mekkora egy adag étel?
Tálalási mennyiségek:
levesek 5dl
fõzelékek 4dl+feltét
egytálételek 45-55 dkg
kis adagok 30-35 dkghúsok sütve 8-14 dkg
köretek 25-35 dkg
majonézes saláták 25-30 dkg
mártások 1-2,5 dl
sütemények 15-20 dkg
savanyúságok 12 dkgÚj fitness ételek (D1, D2, D4, D6, D7, D8, D9, D10, D11, D12, D13, D14, D15) tálalási súlyok:
levesek 4,5-5 dl
főzelékek 4 dl+feltét
főzelékek feltét nélkül 5 dl
egytálételek 40-45 dkg
húsok sütve 8-14 dkg
köretek 20-25 dkg
mártások 1-2,5 dl
sütemények 10-15 dkg
savanyúságok 12 dkg -
Rendelhető-e kis adag az ételekből?
Igen, legtöbb ételünkből kis adag is rendelhető. A kis adagokat az étel betűjele utáni „K” betűvel jelöljük (pl. AK, BK….)
-
Miben szállítják az ételt?
Ételeinket műanyag, mikrózható egyszer használatos dobozban szállítjuk, mely az egészségre teljesen ártalmatlan, káros anyag nem oldódik ki belőle.
Dobozainkat a Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal Központ, Élelmiszer- és Takarmánybiztonsági Igazgatóság Központi Laboratóriuma vizsgálta és azokat megfelelőnek találta.
-
Hogyan tároljam az ételt?
Az ételt fogyasztásig kérjük hűtőben tárolja.
-
Hogyan melegíthetem meg az ételt?
A doboz mikrohullámú sütőben melegíthető. Ajánlott melegítési idő: 2p
Melegítés előtt kérjük, ellenőrizze a záró fóliát és csak akkor helyezze mikróba, ha a fólia sértetlen. Amennyiben szakadást, sérülést lát a fólián kérjük, maradéktalanul távolítsa el a dobozról és csak ezután tegye a dobozt mikróba.
-
Hogyan igényelhetek mikrót?
Ha a heti megrendelés összege tartósan eléri a 15000 Ft-ot, akkor díjmentesen igényelhet mikrót, melyet a szállító kollégával küldünk ki.
-
Vegetáriánusok is találhatnak megfelelő ételt az étlapon?
Igen. Húsmentes ételeinket, nyomtatott étlapunkon csillaggal, internetes étlapunkon zöld V betűvel jelöljük.
-
Cukorbetegek számára is készítenek ételeket?
Igen. Cukorbetegeknek „E” betűjelzésű ételeinket ajánljuk melyeket ha szükséges, xilittel (nyírfacukorral) édesítjük, D1-D15-ig összes ételünk cukor helyett Steviaval készül és Paleo ételeinkhez is kizárólag xilitet, eritritolt és steviat használunk.
Diétás soraink rostokban gazdag, magas fehérje tartalú és egészséges ételeinket tartalmaznak, melyek segítik a fogyókúrát, de jól beilleszthetőek a cukorbetegek étrendjébe is az orvos által megadott szénhidrát határértékek figyelembevételével. -
Mely ételeket ajánlják a fogyni vágyóknak?
Fogyni vágyó megrendelőinknek „E” betűjelzésű és „D1-D15” jelölésű ételeinket ajánljuk, hisz ezek cukor hozzáadása nélkül, többnyire sovány húsok felhasználásával és sok zöldséggel készülnek.
-
Hová fordulhatok további kérdéseimmel?
Bármilyen további kérdésével, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
-
Mik az ügyfélszolgálat elérhetőségei?
Tel.: 061-700-44-70
Mobil: 0620-771-60-80
Fax: 061- 700-44-77
e-mail: info@interfood.hu
-
Mikor elérhető az ügyfélszolgálat?
Ügyfélszolgálatunk H-P 8:00-15:00h-ig érhető el.