Gyakran Ismételt Kérdések
-
Általános kérdések
Milyen formában tudok rendelést leadni?Rendelését leadhatja interneten, e-mailben, telefonon, illetve személyesen a szállító kollégánál. Elérhetőségeinket a „kapcsolat” menüpont alatt találja.
-
Van-e minimum kiszállítási érték?
Igen, 750 Ft/nap a minimum kiszállítási érték.
-
Lehet-e csak egy-egy napra is rendelni?
Igen, akár egyetlen napra is lehet rendelést leadni, a napi minimális rendelési érték figyelembevételével.
-
Közvetlen másnapra tudok-e rendelni?
Igen, akár már másnapra rendelhet, ha előző nap legkésőbb 12h-ig leadja megrendelését.
-
Hétvégén van kiszállítás?
Nincs. Hétvégén nem szállítunk, azonban, hogy hétvégére is tudjon rendelni, étlapunkon talál szombati menüsort, amit pénteken szállítunk ki. Kérjük azonban, hogy az ételt fogyasztásig hűtőben tárolja.
-
Felmerül-e egyéb költség az étlapon szereplő árakon kívül?
Semmilyen egyéb költséggel nem kell számolnia. A házhozszállítás ingyenes, az ételek ára pedig már tartalmazza az Általános Forgalmi Adót (Áfa-t) is.
-
Van nyomtatott étlapjuk is?
Igen, legyen kedves ügyfélszolgálatunk felé jelezni igényét telefonon vagy emailben és küldünk Önnek kiszállító kollégánkkal nyomtatott étlapot.
-
Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?
Ügyfélszolgálatunk Hétfőtől-Péntekig 8:00-15:00h-ig (munkanapokon) érhető el.
-
Milyen elérhetőségen lehet elérni az ügyfélszolgálatot?
Tel.: 061-700-44-70
Mobil: 0620-771-60-80
e-mail: info@interfood.hu
észrevételek: eszrevetel@interfood.hu -
Regisztrációval és rendelésleadással kapcsolatos kérdések
Mire kell figyelnem az internetes regisztráció során?Kérjük, hogy minden csillaggal jelölt mezőt töltsön ki figyelmesen, ellenkező esetben a regisztráció sikertelen. Magánszemély esetén a névhez ill. az ügyintéző nevéhez is be kell írni a saját nevét, munkahelyi cím esetén célszerű a „Név” mezőbe a saját nevét írni Szállítási címnél pedig a Cégnév mezőbe a Cég nevét, hogy kiszállító kollégánk könnyen megtalálja a Céget.
Regisztrálni a „Regisztráció” oldalon tud.
Sikeres regisztráció során, e-mail fiókjába (amivel regisztrált) érkezik egy visszaigazoló e-mail. -
Egy e-mail címmel több szállítási címet is lehet regisztrálni?
Igen, lehetséges ugyanazzal az e-mail címmel több helyszínre is regisztrálni.
Amennyiben több szállítási címmel is rendelkezik, kérjük fokozottan figyeljen az alapértelmezett szállítási cím beállítására. Ugyanis rendelés során elsőkörben az alapértelmezett szállítási cím a meghatározó, amit könnyedén módosítani tud a korábban regisztrált szállítási cím(ek)re. -
Hogyan tudok szállítási címet módosítani vagy új szállítási címet regisztrálni?
Belépést követően a Profilom menüpont alatt tudja módosítani a korábban regisztrált adatait, beállításait, illetve tud Új címet ozzáadni. Címmódosítást a szállítást megelőző munkanap 15 óráig van lehetősége jelezni. Egyéb esetben az alapértelmezett címre történik a szállítás.
-
Meddig tudom leadni a rendelésem?
Rendelését a tárgynapot megelőző napon 12 óráig adhatja le interneten (www.interfood.hu). Munkanapokon e-mailen, telefonon vagy szállító kollégánál személyesen. Munkaszüneti napokon és hétvégén pedig csak interneten, az online felületen, a www.interfood.hu weblapon.
-
Honnan tudom, hogy sikeresen beérkezett-e a megrendelésem?
Amennyiben rendelését interneten az online felületen (www.interfood.hu) adta le, e-mail fiókjába (amivel regisztrált) fél órán belül kap egy visszaigazoló e-mailt, amelyben tételesen szerepelnek a megrendelt ételek és a rendeléssel kapcsolatos adatok, valamint a honlapon az Étlap és rendelés oldalon az „Elküldött rendelések” fül alatt is megtalálja a sikeres rendelését.
-
Mi történik a rendeléssel, ha a tranzakció megszakad?
Rendelése abban az esetben is beérkezik hozzánk, ha a bankkártyás vagy SZÉPkártyás fizetés bármilyen okból megszakadt. Ebben az esetben rendelését utólag is ki tudja fizetni kártyával. Kérem, hogy kattintson az „Étlap és rendelés” oldalon található „Elküldött rendelések” gombra, és ott a „Sikertelen fizetések” menüpontra. Utólagos fizetésre a tárgyhéten csütörtök (a hét utolsó előtti szállítási napján) 14 óráig van lehetősége.
-
Elkezdtem kiválasztani az ételeket, de félbe kellett hagynom és eltűntek a rendeléseim a kosárból.
Honlapunk 20 perc után automatikusan kilépteti, ilyenkor sajnos újra kell kezdenie a kiválasztást.
-
Egy azonosítószámmal több címre is lehet rendelést leadni?
Egy azonosítószámmal csak egy címre lehet rendelést leadni. Amennyiben több címre is szeretne rendelni, legyen szíves az új címmel is regisztrálni!
-
Lemondással kapcsolatos kérdések
Hogyan tudom lemondani a megrendelt ételeket?Rendelését szükség esetén lemondhatja interneten, telefonon, e-mailben (info@interfood.hu) vagy a szállító kollégánál személyesen. A weboldalon a lemondás menüpont alatt találja a már leadott rendeléseit, melyeket kiválasztva lemondhatja az ételeket, vagy ha egy egész hetet szeretne lemondani, válassza az egész heti rendelés törlése lehetőséget.
-
Meddig tudom lemondani a rendelésem?
Ebédrendelését a tárgynapot megelőző nap 12 óráig mondhatja le. Munkanapokon e-mailen, telefonon vagy szállító kollégánál személyesen. Munkaszüneti napokon és hétvégén pedig csak interneten, az online felületen a www.interfood.hu weblapon.
-
Hogyan tudom visszakapni a már kifizetett, de lemondott ételek árát?
Pénzvisszatérítési szándékát minden esetben kérjük jelezni az info@interfood.hu ügyfélszolgálat e-mail címen, mert nem automatikus a rendszer.
Amennyiben a kifizetett ételt időben lemondta, és ez által vagy bármilyen okból kifolyólag túlfizetése keletkezik, a fennmaradó összeget 30 naptári napon belül levásárolhatja, vagy bankkártyás fizetés esetén kérheti az összeg visszatérítését. Szép kártyával történő fizetésből eredő túlfizetést törvényileg készpénzben nem lehet kifizetni és visszautalni sem.
A túlfizetésből keletkezett összeg visszatérítését legkésőbb a Megrendelő által írásban megküldött visszatérítési igénytől számított 8 munkanapon belül Szolgáltató megtéríti. Szolgáltató más visszafizetési módozatot is alkalmazhat a Felhasználó beleegyezésével.
Abban az esetben, ha Felhasználó a levásárlási szándékot vagy a pénz visszatérítésre vonatkozó jelzést elmulasztotta, illetve az összeget nem vásárolta le, később már nincs lehetősége az összeg visszaigénylésére, valamint az összeg levásárlására. -
Hogyan tudom levásárolni a már kifizetett, de lemondott ételek árát?
A lemondás összegét fizetés nélküli rendeléssel le tudja vásárolni. Ennek kétféle módja lehet:
1. A lemondással megegyező értékben kiválaszt ételeket, és a „Kosár” menüpontban kiválasztja a „Megrendelés és fizetés készpénzzel a szállítónál” opciót. Erről a rendelésről kap egy visszaigazolást, további teendője nincs.
Az ezt követő rendeléseit pedig a szokásos módon (SZÉP vagy bankkártyás fizetéssel) küldi el.
2. A következő heti rendelését nem fizeti ki online, hanem a lemondással csökkentett összeget személyesen a szállító kollégánál fizeti ki készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával. (Bankkártyával kizárólag online fizethet). -
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Mikor és miként történik a fizetés?Fizetni a hét első szállítási napján kell a szállító kollégánál készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával POS terminálon keresztül. Online rendelés esetén lehetőség van a rendeléskor fizetni bankkártyával vagy SZÉP kártyával a weboldalon. Online rendelés során, „készpénzes fizetési mód” választása esetén, sajnos nincs lehetőség utólag online kifizetni rendelését.
Amennyiben bank vagy SZÉP kártyával történt fizetése sikertelen, abban az esetben legkésőbb a tárgyhét utolsó szállítási napján megelőző munkanap 14 óráig van lehetősége ezt újra próbálni. (Ehhez nem kell mást tennie, mint az „Étlap és rendelés” oldalon található „Elküldött rendelések” menüpontban a „Sikertelen fizetések” kattintani és elindítani a SZÉP kártyás vagy bankkártyás fizetést.) -
Hogyan tudok bankkártyával fizetni?
Bankkártyával kizárólag online tud fizetni, a „Megrendelés és fizetés bankkártyával” feliratra kattintva. Ezután átkerül a bank oldalára, ahol adatai kitöltése után létrejön a tranzakció. Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is él rendszerünkben. Utólagos fizetésre a tárgyhéten csütörtök (a hét utolsó előtti szállítási napján) 14 óráig van lehetősége a fent leírt módon.
-
Hogyan tudok SZÉP kártyával fizetni?
SZÉP kártyával a szállító kollégánál és online is tud fizetni. Online rendelés esetén a „Megrendelés és fizetés OTP/MKB/K&H SZÉP kártyával” feliratra kattintva, SZÉP kártyája adatainak megadásával tudja elindítani a tranzakciót. Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is él rendszerünkben. Utólagos fizetésre a tárgyhéten csütörtök (a hét utolsó előtti szállítási napján) 14 óráig van lehetősége a fent leírt módon.
-
Tudok-e átutalással fizetni?
Átutalással nem lehet fizetni.
-
Van lehetőség utólag online kifizetni a nem fizetett rendelést?
Amennyiben az online rendelés során a „Készpénzes fizetési módot” választotta, sajnos nincs lehetőség utólag online kifizetni rendelését. Csak abban az esetben van lehetősége az utólagos online fizetésre, amennyiben online rendelés során bank vagy SZÉP kártyás fizetési opciót választott és valamilyen okból kifolyólag sikertelen volt a fizetés. Ebben az esetben nem kell mást tennie, mint az „Étlap és rendelés” oldalon található „Elküldött rendelések” menüpontban a „Sikertelen fizetésekre” kattintani és elindítani a SZÉP kártyás vagy bankkártyás fizetést. Utólagos fizetésre a tárgyhéten csütörtök (a hét utolsó előtti szállítási napján) 14 óráig van lehetősége.
-
Van e lehetőség a rendelés fizetése közben visszalépésre, hogy további tételeket vásároljak, anélkül, hogy a már korábban kijelölt ételek megrendelésre kerülnének?
Rendelése attól a pillanattól fogva él, hogy annak végén rákattintva kiválasztja valamelyik fizetési módot. Visszalépés esetén a már leadott plusz tételek egy külön rendelés keretein belül érkeznek be rendszerünkbe. Viszont a megrendelt, de ki nem fizetett ételek esetében lehetősége van az utólagos online (Bankkártyás vagy SZÉP kártyás) fizetésre is, amennyiben bank vagy SZÉP kártyás fizetési módot választott a rendelés leadás során.
-
Több hétre is rendelnék, fizethetem egyszerre online?
Minden esetben a különböző heteket külön tudja megrendelni, és kifizetni.
-
Interneten fizettem, hogyan kapom meg a számlát?
A kifizetett rendelésekről automatikusan kiállítjuk az elektronikus számlát, melyet e-mailben küldünk el Önnek. Ez kinyomtatható.
-
Kiszállítással kapcsolatos kérdések
Az ország mely területeire rendelhetek ebédet?Budapest egész területére illetve agglomerációjába, Székesfehérvárra és a Velencei-tó környékére szállítunk. A települések pontos listáját a szállítási területek menüpont alatt találja.
A listában fel nem sorolt településeken e-food márkanéven forgalmazzuk termékeinket az egész ország területén (a Balatonon is), az Interfoodéval megegyező minőségben, választékban, kiszerelésben és áron. -
Mikor szállítjuk ki a rendeléseket?
Az ételeket minden hétköznap 8-13h között szállítjuk, naponta közel azonos időpontban.
-
Kérhetem-e a rendelésem kiszállítását konkrét időpontra?
Az ételeket minden hétköznap 8-13h között szállítjuk ki, naponta nagyjából azonos időpontban. Az első szállítási napon a Területi Képviselő Kollégával lehet egyeztetni az időpontot illetően. Cégünk természetesen igyekszik rugalmasan kezelni Ügyfeleink kérését, de sajnos ez nem minden esetben teljesíthető. FONTOS kiemelni, hogy az általuk vállalt időpontok sem mindig teljesíthetők pontosan, hiszen a forgalmi- és időjárási viszonyok-, helyettesítések-, technikai problémák is befolyásolják ezt.
-
Hétvégén vállalnak házhozszállítást?
Hétvégén nem szállítunk, azonban, hogy hétvégére is tudjon rendelni, étlapunkon talál szombati menüsort, amit pénteken szállítunk ki. Kérjük azonban, hogy az ételt fogyasztásig hűtőben tárolja.
-
Lesz-e állandó szállítóm?
Igen, egy szállítási címre egy állandó kolléga szállítja az ételeket, mindennap közel azonos időpontban.
-
Hogyan tudok egyeztetni az ebédkiszállítóval?
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben, és készséggel megadjuk szállító kollégánk nevét és elérhetőségét egyeztetés céljából.
-
Megoldható-e, hogy rendelésemből a hét egy napján máshova kérjem az ebédet?
Természetesen megoldható, amennyiben a másik cím is a szállítási területeink közé tartozik. Kérjük, hogy ezt a szállítást megelőző napon 14 óráig jelezze felénk e-mailben, vagy telefonon.
-
Délelőtt nem mindig tartózkodom otthon, de szeretnék rendelni, mi a teendő?
Az átvétel módját, egyéni igényeit területi képviselő kollégánknál tudja egyeztetni. Az Ő elérhetőségét ügyfélszolgálatunk tudja megadni Önnek.
-
Étellel kapcsolatos kérdések
Mekkora egy adag étel?Tálalási mennyiségek:
levesek 5 dl
fõzelékek 4 dl + feltét
egytálételek 45-55 dkg
kis adagok 30-35 dkg
natúr szelet húsok sütve:
– kis adag 3,5-4 dkg
– nagy adag 6-7 dkg
csirkecomb sütve:
– kis adag 8 dkg
– nagy adag 14 dkg
köretek 25-35 dkg
majonézes saláták 25-30 dkg
mártások 1-2,5 dl
sütemények 15-20 dkg
savanyúságok 12 dkgKarcsúsító ételek (D1, D2, D4, D6, D7, D8, D9, D10, D11, D12, D13, D14, D15) tálalási súlyok:
levesek 4,5-5 dl
főzelékek 4 dl + feltét
főzelékek feltét nélkül 5 dl
egytálételek 40-45 dkg
húsok sütve 8-14 dkg
köretek 20-25 dkg
mártások 1-2,5 dl
sütemények 10-15 dkg
savanyúságok 12 dkg -
Rendelhető-e kis adag az ételekből?
Igen, legtöbb ételünkből kis adag is rendelhető. A kis adagokat az étel betűjele utáni „K” betűvel jelöljük (pl. AK, BK….)
-
Mitől függ, hogy egyes mártásokat az ételre öntve szállítják, míg másokat külön tégelyben?
A hideg mártásokat általában külön fedeles tégelybe csomagoljuk, azokat a mártásokat, melyeket az étellel együtt kell melegíteni, az ételre tálaljuk.
-
Vegetáriánusok is találhatnak megfelelő ételt az étlapon?
Igen. Húsmentes ételeinket, nyomtatott étlapunkon csillaggal, internetes étlapunkon zöld „V” betűvel jelöljük.
-
Cukorbetegek számára is készítenek ételeket?
Igen. Cukorbetegeknek „E” betűjelzésű ételeinket ajánljuk, melyeket ha szükséges, xilittel (nyírfacukorral) édesítjük, „D1-D15” betűjelzésű ételünk cukor helyett Steviaval készül és Zéró ételeinkhez is kizárólag xilitet, eritritolt és steviat használunk.
Karcsúsító soraink rostokban gazdag, magas fehérjetartalmú és egészséges ételeket tartalmaznak, melyek segítik a fogyókúrát, de jól beilleszthetőek a cukorbetegek étrendjébe is az orvos által megadott szénhidrát határértékek figyelembevételével. -
Gluténérzékeny vagy tejérzékeny vagyok, van ilyen ételsoruk?
.A Zéró ételeink semmilyen tej- és glutén tartalmú alapanyagot nem tartalmaznak. Hagyományos ételeink, ha az összetevő nem írja, akkor szintén nem tartalmaznak glutént, illetve tejterméket.Azonban szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy ételeink glutén- és tejtartalmú alapanyagok felhasználásával is foglalkozó üzemben készülnek,így a teljes glutén-, és tejmentesség nem garantált! Ételeink minden összetevője fel van tüntetve az étlapon.
-
Mely ételeket ajánlják a fogyni vágyóknak?
Fogyni vágyó megrendelőinknek „E” betűjelzésű és „D1-D15” jelölésű ételeinket ajánljuk, hisz ezek cukor hozzáadása nélkül, többnyire sovány húsok felhasználásával és sok zöldséggel készülnek.
-
Pontosak a feltüntetett tápértékek?
Mindent megteszünk érte, de a feltüntetett tápértékek számított értékek és ebből következően tájékoztató jellegűek. A tényleges értékek a feltüntetettektől a konyhatechnológiai eljárásokból adódóan eltérhetnek.
-
Használnak-e tartósítószert, illetve adalékanyagokat az ételek elkészítésénél?
Gyártástechnológiának köszönhetően nem használunk sem antioxidánsokat, sem tartósítószereket és színezékeket.
Valamennyi felhasznált alapanyagunk esetében a beszállítókat ellenőrizzük és minősítjük. A fűszer vagy alapanyag tartalmazhat tartósítószert, adalékanyagot, melyet feltüntetünk az összetevők között. -
Hogyan tartósítják az ételeket?
Az ételeket főzés után gyorshűtéssel (úgynevezett hő sokkolás) 2 °C-ra hűtjük, és zárt hűtőláncon keresztül ezen a hőmérsékleten szállítjuk házhoz. Ez a technológia megfelel a HACCP minőség-ellenőrzési rendszer követelményeinek, ugyanakkor ételeink zamata is megmarad. A HACCP előírásainak betartását beszállítóinktól is megköveteljük. Kérjük, hogy ha ételeinket az átvételt követő harminc percen belül nem fogyasztja el, akkor azokat hűtve tárolja, majd a melegen fogyasztandókat étkezés előtt forralja fel!
-
Milyen dobozban szállítják ki az ételeket?
Ételeinket műanyag, mikrózható, egyszer használatos dobozban szállítjuk, mely az egészségre teljesen ártalmatlan, káros anyag nem oldódik ki belőle.
Dobozainkat a Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal Központ, Élelmiszer- és Takarmánybiztonsági Igazgatóság Központi Laboratóriuma vizsgálta és hagyta jóvá. -
Hogyan tudom melegíteni az ételeket?
Az ételek a dobozzal együtt mikrohullámú sütőben melegíthetőek, a fedőfólia eltávolítását követően. Javasolt melegítés, 2 percig 900 Watton.
-
Mihez kezdjek a megmaradt ételdobozokkal?
A dobozok lebomló műanyagból készülnek, tisztított állapotban a szelektív hulladékgyűjtőkbe helyezhetőek.
-
Hogyan kell tárolni az ételeket?
Az ételt fogyasztásig kérjük hűtőben tárolja. Az eltarthatósági idő a címkén található.
-
Pont úgy fog kinézni az étel, mint a fényképen?
A magas minőség elérése érdekében kézzel tálalunk, így a fényképen láthatóhoz képest előfordulhatnak különbségek.
Például, a gyümölcslevesnél a gyümölcsök kiemelkednek, ami valójában a leves alján helyezkedik el, és a darabszám is több a fényképen.A töltött húsokat a fényképezés kedvéért vágtuk el; azért, hogy lehessen látni a tölteléked, ami a napi gyakorlatban a hús kiszáradásához vezetne.
Fontos szempont, hogy minőségi reklamációt a honlapon feltüntetett tálalási súlyok alapján fogadunk csak el, a fényképen látható és a kiszállított étel összehasonlítását nem tudjuk jóváírási alapnak elfogadni.
-
Minőségi kifogással, reklamációval kapcsolatos kérdések
Nem odaillő tárgyat találtam az ételbe, mi a teendő?Sajnos nagyon ritkán előfordul, hogy az ételbe nem odaillő tárgy/dolog kerül. Fontos, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre, jelezze nekünk adott napon észrevételét ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@interfood.hu e-mail címen (adja meg 6 számjegyű azonosítóját), és másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt.
Fontos számunkra, hogy meg tudjuk vizsgálni az ételt, mert így tudjuk kivizsgálni a problémát és megtenni a szükséges lépéseket. A legjobb, ha a szállító kolléga valamilyen módon vissza tudja hozni az ételt, de ez bizonyos ételeknél (pl.:a leveseknél stb.) természetesen nem kivitelezhető sajnos. -
Halszálka vagy mag előfordulhat az ételekben?
Halas ételeink szálkát tartalmazhatnak. Csonthéjas ételeink magot tartalmazhatnak.
-
Hogyan lehet, hogy kiszakadt fóliával szállították ki az ételt?
Több okból kifolyólat előfordulhat, hogy az étel zárófóliája szállítás során beszakad / folyik és csak a Megrendelő veszi észre a hibát, miután már sajnos nincs lehetőség az ételt kicserélni. Fontos, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre, jelezze nekünk adott napon észrevételét ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@interfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.
-
Miért nem szállították ki az ebédemet?
Kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@interfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet, hogy miért nem kapta meg az ebédjét.
-
Miért nem azt kaptam, amit rendeltem?
Kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@interfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet, hogy miért más ételt kapott, mint amit rendelt. Kérjük, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.
-
Miért nem mindig ugyan akkorák az adagok?
Tálalás során fokozottan figyelünk az általunk ígért súlyok betartására. Van, amikor több, de sajnos nagy ritkán előfordul olyan tálalási hiba, aminek köszönhetően kisebb adag kerül a dobozba a meghatározott mennyiséghez képest. Amennyiben ilyen problémával találkozik, kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@interfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet. Kérjük, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.
-
Miért nem megfelelő a hús-köret arány?
Kérjük, hogy ne az arányokat figyelje, hanem az általunk feltűntetett tálalási mennyiségeket, melyeket az „Ételekkel kapcsolatos kérdések” között talál.
Többször előfordul, hogy a hús mennyisége az általunk megjelölt adagot elérte, viszont a köretből a tálalás során jóval több került a dobozba, így a hús-köret arány nagy eltérést mutathat. De előfordulhat tálalási hiba is. Ebben az esetben kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@interfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet. Kérjük, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.